سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 1778
بازدید کل : 133823
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 18800:هشدار فرمانده کل ارتش ایران: ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس برنگردد

عنوان 18800:هشدار فرمانده کل ارتش ایران: ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس برنگردد

هشدار فرمانده کل ارتش ایران: ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس برنگردد

سایت بی بی سی:

به روز شده: 11:18 گرينويچ - سه شنبه 03 ژانويه 2012 - 13 دی 1390




صالحی خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس را واکنشی به رزمایش نیروی دریایی دانسته است
یک مقام نظامی ایران در مورد بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به خلیج فارس هشدار داده است.

روز سه شنبه، ۱۳ دی (۳ ژانویه)، رسانه های داخلی جمهوری اسلامی اظهارات سرلشکر عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش را گزارش کردند که با اشاره به خروج یک ناو هواپیمابر آمریکایی از منطقه خلیج فارس گفته است: "به آنها توصیه، هشدار و تذکر می دهیم که این ناو به منطقه سابق خود در خلیج فارس برنگردد چرا که ما عادت نداریم تذکر را تکرار کنیم و فقط یک بار تذکر می دهیم."

ناو هواپیمابر آمریکایی "جان سی استنیس" هفته گذشته با عبور از تنگه هرمز، محل ماموریت خود در خلیج فارس را ترک کرد و مقامات آمریکایی دلیل جابجایی آن را انجام ماموریت حمایت از عملیات نظامی در افغانستان اعلام کردند.

به گزارش منابع آمریکایی، این ماموریت حدود سه ماه ادامه دارد و ناو هواپیمابر استنیس در ماه مارس به محل ماموریت کنونی خود در خلیج فارس باز می گردد.

فرمانده کل ارتش ایران که در روز پایانی رزمایش نیروی دریایی ارتش در شرق تنگه هرمز سخن می گفت، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی را با این رزمایش مرتبط دانست.

وی گفت: "این رزمایش برای تمامی کشورها، چه دوست و چه دشمن، دارای پیام است که دشمنان پیام ما را به خوبی درک کردند و در ابتدای رزمایش دیدیم که ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس خارج و با گذر از تنگه هرمز، در دریای عمان مستقر شد."

ناوهای هواپیمابر نیروی دریایی ایالات متحده مستقر در خلیج فارس و یا مناطق اطراف در طول حضور نظامی آمریکا در عراق، از عملیات نظامیان آمریکایی در عراق حمایت می کردند.

ناو هواپیمابر استنیس (چپ) در کنار یک ناو هواپیمابر بریتانیایی
وزارت دفاع آمریکا گفته است که حرکت ناو هواپیمابر استنیس به سوی محل جدید ماموریت اقدامی "عادی" بوده است اما برخی منابع گفته که ممکن است دلیل ورود آن به منطقه شرق تنگه هرمز، زیر نظر گرفتن نیروی دریایی ارتش ایران بوده باشد.

ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در خلیج فارس، که مرکز فرماندهی آن در بحرین است، همواره دست کم یک ناو هواپیمابر را برای ماموریت های چند ماهه در منطقه مستقر می کند.

ناو هواپیمابر استنیس در ماه ژوئیه سال گذشته برای یک ماموریت هفت ماهه عازم خلیج فارس شد و با خاتمه این ماموریت، انتظار می رود ناو هواپیمابر دیگری جایگزین آن نشود.

این ناو هواپیمابر از جمله شناورهای بسیار بزرگ نیروی دریایی آمریکاست و هواپیماهای مستقر بر آن قادر به انجام عملیات رزمی در شعاع چند صد کیلومتری هستند.

رزمایش نیروی دریایی ارتش
حرکت ناو هواپیما استنیس با آغاز رزمایش نیروی دریایی ارتش ایران در شرق تنگه هرمز و همچنین هشدار معاون رئیس جمهوری ایران در مورد اقدام احتمالی در بستن تنگه هرمز در صورت تحریم نفتی ایران همزمان بود.

فرمانده کل ارتش از حضور شناورهای نیروی دریایی در خلیج عدن و دریای سرخ و درگیری با دزدان دریایی، به عنوان تجربه های بزرگی یاد کرده که باعث ارتقای توان رزمی این نیرو شده است.

سرلشکر صالحی در مورد رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش گفته است که در رزمایش اخیر، تسلیحات و تجهیزات مختلف از جمله سامانه پدافند هوایی "محراب" مورد آزمایش قرار گرفت.

در جریان مانور نیروی دریایی ارتش ایران تعدادی موشک شلیک آزمایشی شد



وی گفته است: "حرکت ما در دریا نه انفعالی است و نه تهاجمی، بلکه برای تمرین در دریای آزاد و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی است و دوستان جمهوری اسلامی بدانند اگر در کشور برداری مثل ایران تکیه کنند، بهتر از وابستگی به کشورهای غربی و آمریکاست."

رزمایش نیروی دریایی ارتش ایران با نام "ولایت ۹۰" از هفته گذشته آغاز شد و روز سه شنبه با رژه واحدهای شرکت کننده در این رزمایش، خاتمه یافت.

در مراسم پایانی این رزمایش، سرلشکر بسیجی حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت که "به زودی قدرت ناوگان عظیم دریایی سپاه را به نمایش می گذاریم."

نیروهای مسلح ایران از ارتش و سپاه پاسداران، هر کدام با نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، تشکیل یافته است.

سرلشکر فیروزآبادی گفت که رزمایش های نیروهای نظامی جمهوری اسلامی "نشان‌دهنده آمادگی و توان دفاعی" این نیروهاست.

فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، رزمایش ولایت ۹۰ را خوب توصیف کرد.

به گزارش منابع خبری جمهوری اسلامی، در جریان این رزمایش چند نوع موشک ساخت داخل با موفقیت پرتاب شد.

مقامات جمهوری اسلامی در سال های اخیر از پیشرفت های قابل توجه در ساخت داخلی اسلحه خبر داده و آن را نشانه بی اثر بودن تحریم های اقتصادی و تجاری خارجی علیه ایران معرفی کرده اند.

بازتاب گسترده خبری اظهارات فرمانده ارتش در مورد ناو آمریکایی

خبرگزاری فارس: اظهارات سرلشگر صالحی در پایان رزمایش دریایی ۱۰ روزه نیروی دریایی ارتش در خبرگزاری‌های مهم جهان بازتاب گسترده‌ای داشت به گونه‌ای اغلب این رسانه‌ها، این خبر را در صدر اخبار مهم خود تحت

پوشش قرار دادند.






به گزارش فارس، شبکه فاکس نیوز با پوشش خبر رژه پایانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: فرمانده ارتش ایران به ناو هواپیمابر آمریکا هشدار داد دیگر به خلیج فارس برنگردد.

این شبکه با اشاره به اینکه این ناو هواپیما بر از تنگه هرمز به بندر "جبل علی دوبی" رفته است نوشت: این ناو از ناوهای ناوگان پنجم آمریکا است که در خلیج فارس مستقر است.

خبرگزاری اسوشیتدپرس با قرار دادن این خبر در صدر اخبار خارجی خود نوشت: ارتش ایران به آمریکا هشدار داد ناو هواپیمابر خود را خارج از خلیج فارس نگه دارد.

این خبرگزاری به نقل از اظهارات سرلشگر صالحی نوشت: ایران تاکید کرده است که این کشتی جنگی آمریکا نباید دوباره به پایگاه سابق خود در خلیج فارس برگردد. فرمانده ارتش ایران تهدید کرده است که هشدار ایران دیگر تکرار نمی‌شود.

خبرگزاری رویترز این خبر را با تیتر "ایران به ناو آمریکا هشدار داد" پوشش داده است. رویترز نوشت: چند روز بعد از تهدید ایران مبنی بر بستن تنگه هرمز، ارتش ایران هشدار داد در صورت تکرار ورود ناو آمریکا به آبهای خلیج فارس اقدامات تهاجمی دیگری اتخاذ خواهد شد.

رویترز همچنین به نقل از فرمانده ارتش ایران نوشت: ایران عادت ندارد یک حرف را دوبار تکرار کند.

شبکه خبری سی بی اس نیوز نیز با تحت پوشش قرار دادن اظهارات فرمانده ارتش نوشت: ناو آمریکایی "یو اس اس استنیس" در طول مانور دریایی ایران در آبهای خلیج فارس به این منطقه وارد شده است. در واکنش به این اقدام، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران به حضور ناو آمریکایی در آبهای جنوب ایران واکنش نشان داد و هشدار داد این ناو آمریکایی دیگر به این منطقه برنگردد.

سی بی اس همچنین نوشت: آمریکا دارای پنج ناو هواپیمابر بود که با پایان رسمی جنگ عراق اکثر آنها از منطقه خارج شده‌اند.

پایگاه خبری فاینانشال تایمز نیز با اشاره به رزمایش دریایی ۱۰ روزه ایران و همچنین افزایش تنش در روابط غرب با ایران نوشت: ایران در مورد ورود ناو جنگی آمریکا به منطقه خلیج فارس به این کشور هشدار داد.

فانانشال تایمز با اشاره به تهدیدات ایران نوشت: این تهدیدات باعث شده است قیمت نفت روز سه شنبه به ۱۰۹ دلار برسد. این درحالیست که روز دوشنبه قیمت نفت برنت ۱۰۷ دلار بود. کارشناسان پیش بینی کردند در صورت ادامه این روند قیمت نفت بازهم افزایش خواهد یافت.

این پایگاه همچنین نوشت: ایران گفته است ما اقدام غیر منطقی نمی‌کنیم اما برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم.

پایگاه خبری گلوبال پست نیز این خبر را در صدر اخبار خود تحت پوشش قرار داد و به بررسی تهدیدات اخیر ایران در مورد تنگه هرمز و حضور ناو آمریکایی در آبهای جنوبی ایران پرداخت.

گلوبال پست با اشاره به اظهارات سرلشگر صالحی، اظهارات وی در مورد اینکه "ایران دیگر هشدار خود را تکرار نمی‌کند" را برجسته کرد.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: در پایان رزمایش دریایی ایران فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران هشدار داد ناو هواپیما بر آمریکایی نباید دوباره به آب‌های استراتژیک ایران ورود کند.

واشنگتن پست با بررسی اظهارات صالحی نوشت: این رزمایش نمایش قدرت ایران بود و توانایی ایران در بستن تنگه هرمز را نشان داد.
این پایگاه خبری با اشاره به اینکه انگیزه‌های اظهارات فرمانده ارتش ایران باید بررسی شود نوشت: دشمنان ایران باید پیام رزمایش دریایی ایران را بفهمند.

گفتنی است رسانه های از قبیل "مانی مورنینگ"، صدای آمریکا، المصری الیوم، العربیه، چاینا دیلی، سی ان بی سی و صدای اروپا نیز اخبار مربوط هشدار ایران به ناو آمریکایی را تحت پوشش قرار داده‌اند.
پنتاگون: به دنبال تقابل با ایران درباره تنگه هرمز نیستیم
خبرگزاری فارس: در پی هشدار شدید فرمانده ارتش ایران درباره عبور ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که به دنبال تقابل با ایران درباره عبور و مرور از تنگه هرمز نیستیم.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد که به دنبال تقابل با ایران درباره عبور و مرور از تنگه هرمز نیستیم.

ساعاتی پیش، فرمانده کل ارتش ایران با اشاره به خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از خلیج فارس به دریای عمان همزمان با رزمایش دریایی ولایت 90 به آنها تذکر داد که توصیه می‌کنیم این ناو به خلیج فارس برنگردد چرا که ما فقط به تذکر بسنده نخواهیم کرد.

"جورج لیتل" سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: منفعت ما در عبود ایمن و مطمئن کشتی ها از تنگه هرمز است. این خواسته ما است.

وی افزود: هیچ کس در این دولت به دنبال تقابل درباره تنگه هرمز نیست. این مهم است که تنش کاهش یابد.

این سخنان در حالی منتشر می شود که پیشتر پنتاگون اعلام کرده بود که این کشور همچنان به اعزام ناو هواپیمابر به خلیج فارس ادامه خواهد داد.
رژه بزرگ دریایی یگان های حاضر در رزمایش ولایت 90
















_________________

 
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً
.
 
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَ لا جَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى
.
 
الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن ِوَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ  وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ.

«یا لیتنی کنت معک»

دمش گرم سرلشگر صالحی ،این اظهارات درراستای سیاست تهدید در برابر تهدید وجنگ روانی است که غربی ها بخصوص امریکایی ها سر ایران وبانک مرکزی در اوردن وایران هم با همون ابزار خودشون یعنی جنگ روانی رفته به سراغشون الان قیمت نفت بات این اظهارات به 111 دلار رسیده

سیاری: تاکتیک های ما برای دشمنان شناخته شده نیست
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: توانمندی ما برای مقابله بـا هرگونه تهدید مناسب است و از نظر تجهیزات نیز در وضع مناسبی قرار داریم.

به گزارش بخش دفاع و امنیت میلیتاری پارسی ،امیر دریادار حبیب الله سیاری به واحد مرکزی خبرگفت: تاکتیک هایی که ما امروز داریم و تمرین می کنیم و خودمان را با آن تاکتیک ها برای مقابله با تهدیدها آماده می کنیم خارج از تـاکتیک هایی است که از دیگران می آموختیم امروز همه تاکتیک های ما با قوه ابتکار، خلاقیت و تـوانمندی افسران و درجـه داران جـوان ما بـه دست می آید و این تاکتیک ها خیلی معرفی شده نیست.

وی گفت : در این رزمایش نتیجه کلی که بدست آمد نمایش قدرت نیروی دریـایی ارتش جمهوری اسلامی ایـران در عرصه آبهای آزاد برای دفاع و نشان دادن توان بازدارندگی بود و اینکه بـه خـوبی مشخص شد توانمندی ما برای بـرقراری امنیت پایدار در منطقه بسیار زیاد است و مـا این توانمندی را داریم که منطقه را کاملا تحت کنترل خود داشته باشیم کما اینکه کاملا منطقه تحت کنترل ما است.
http://www.militaryparsi.ir/news-servic ... -news.html
واکنش رژيم اسراییل به آزمايش موشکي ايران
وزير جنگ رژيم صهيونيستي در اظهاراتي بي اساس در واکنش به آزمايش موشکي ايران در رزمايش ولايت 90 مدعي شد که اين اقدام، منعکس کننده وضعيت دشوار ايران بر اثر تشديد تحريم ها توسط جامعه بين المللي است.
به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد: ايران روز دوشنبه يک موشک کروز زمين به زمين "قادر" را در رزمايشي پرتاب کرد که فرمانده نيروي دريايي اعلام کرد اثبات گر قدرت ايران براي تحت کنترل داشتن تنگه هرمز است.

ايهود باراک، وزير جنگ رژيم صهيونيستي روز دوشنبه در واکنش به اين اقدام ايران در نشستي در بيت المقدس ادعا کرد که " اين اقدام بيش از هر چيز انعکاس دهنده مخمصه ايران بر اثر تشديد تحريم ها عليه اين کشور از جمله بررسي (اعمال تحريم) صادرات گاز و احتمال تحريم بانک مرکزي ظرف چند روز اخير است."

آسوشيتدپرس  ادامه داد: رزمايش 10 روزه ايران که روز سه شنبه خاتمه مي يابد تازه ترين نمايش قدرت ايران در مواجهه با انتقادات بين المللي از برنامه هسته اي اين کشور است.

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/8964 ... 8%A7%D9%86

معنی تاکتیک های ما برای دشمن شناخته شده نیست را نفهمیدم !!!
اگر این تاکتیکها را در در رزمایش ها اجرا  شده , پس برای دشمن شناخته شده و اگر در رزمایش اجرا نشده  پی اجرای صحیح  آن در زمان لازم با ریسک همراه  خواهد بود

پاسخ بروجردی به اظهارات مقامات کاخ ‌سفید و پنتاگون
رزمایش نیروی دریایی سپاه برگ دیگری از اقتدار دریایی ایران/ خلیج‌فارس قیّم نمی‌خواهد
خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه اقتدار نیروهای مسلح در آینده‌ای نزدیک در قالب رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: خلیج‌فارس و دریای عمان نیازمند قیّم نیست که آمریکا بخواهد برای این منطقه امنیت ایجاد کند.

بروجردی اظهارات اخیر آمریکایی‌ها در مورد هشدار ایران درباره بازگشت ناوهواپیمابر این کشور به خلیج‌فارس را غیرمنطقی خواند
-------------------------------
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی در رابطه با سخنان اخیر فرمانده کل ارتش گفت: رزمایش ولایت ۹۰ اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در گستره عظیمی که شامل خلیج فارس و دریای عمان بود را به نمایش گذاشت.

وی افزود: رزمایش ولایت ۹۰ تنها بخشی از توانمندی‌های فوق مدرن جمهوری اسلامی ایران بود که تنها در چارچوب نیروی دریایی ارتش به نمایش درآمد و به همین میزان، اقتدار نیروهای مسلح در آینده‌ای نزدیک در قالب رزمایش نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند که هشدار ایران نسبت به عدم بازگشت ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس از ضعف ایرانی‌ها نشأت می‌گیرد، موضعی کاملاً غیرمنطقی است چراکه آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که وقتی مستشاران آمریکایی از ایران خارج شدند، هیچ‌گاه آنها فکر نمی‌کردند که ایران روزی بتواند تجهیزات دفاعی فوق پیشرفته‌ای را تولید و توانمندی‌های نظامی خود را با توجه به همه تهدیدات و تحریم‌ها پیش ببرد.

بروجردی اضافه کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت خلیج فارس و دریای عمان توسط کشورهای منطقه است لذا خلیج‌فارس و دریای عمان نیازمند قیّم نیست که آمریکا بخواهد برای این منطقه امنیت ایجاد کند.

وی در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد: تجربه جنگ‌های عراق و افغانستان و حضور نظامیان آمریکا و غرب در منطقه نشان داد که آنها فقط منشأ ناامنی در منطقه هستند؛ کشورهای حوزه خلیج‌فارس و دریای عمان خودشان به خوبی می‌توانند امنیت منطقه را حفظ کنند و علاقه‌مند به حضور بیگانگان در این منطقه نیستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رزمایش ولایت ۹۰ بخشی از توانمندی نیروهای مسلح کشورمان در راستای اجرای تدابیر برنامه‌ریزی شده بود، تأکید کرد: آمریکایی‌ها سخن از تحریم نفت ایران می‌زنند اما باید بدانند که اگر قرار باشد نفت صادراتی ایران از خلیج‌فارس تحریم شود، هیچ‌کس هم حق ندارد که از تنگه هرمز نفت صادر کند.

بروجردی در پایان با اعلام اینکه سیاست ایران، سیاست جنگ نیست بلکه کشورمان پیام‌آور صلح است، اظهار داشت: آمریکا با به‌بازی‌گرفتن صدام، ۸ سال جنگ به ایران تحمیل کرد و ما در آن دوران نشان دادیم که می‌توانیم از خود و امنیت منطقه دفاع کنیم.
 
**
*
**













***
**
*
**
***

_________________

 

 
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللَّهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً
.
 
ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَ لا جَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى
.
الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْن ِوَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ  وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ.

«یا لیتنی کنت معک»
 
 
**
*
**













***
**
*
**
***
 
 













 
 

***************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir  

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php 

آدرس شناسه سرویس دهی (IT)  در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 15 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com