سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 1703
بازدید کل : 133748
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 118600 : بشار اسد: با سازمان منع تسلیحات شیمیایی همکاری کامل می‌کنیم + چند خبر مهم دیگر

بشار اسد: با سازمان منع تسلیحات شیمیایی همکاری کامل می‌کنیم + جهاد نکاه برای زنان چیست +  بازيگران جديدي به جنگ سوريه وارد شده اند

اسد: با سازمان منع تسلیحات شیمیایی همکاری کامل می‌کنیم

 

اسد: با سازمان منع تسلیحات شیمیایی همکاری کامل می‌کنیم


سرویس خارجی: رئیس جمهوری سوریه در گفتگوباشبکه تلویزیونی «فاکس نیوز» درباره پیوستن سوریه به معاهده ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی گفت: وقتی ما با پیوستن به این توافقنامه موافقت کردیم، به طور کامل با آن همکاری خواهیم کرد و نه جزئی. فکر می‌کنم این بسیار روشن است.

بشار اسد گفت: شروط ما همان شروط مندرج در توافقنامه است و جزئیات را با سازمان ملل مورد بحث قرار خواهیم داد. بشاراسداظهارداشت:«مامی‌خواهیم سلاح‌‌های شیمیایی خودرامنهدم کنیم،اما این روند هزینه زا و زمان بر است.هزینه انهدام سلاح‌های شیمیایی یک میلیارد دلار است و یک سال طول می‌کشدتابه پایان برسد.اگر دولت آمریکا آماده پرداخت این مبلغ و برعهده گرفتن مسئولیت انتقال این مواد شیمیایی به آمریکا است، پس چرا این کار را نمی‌کنند؟

لازم است که این امر با همکاری نهاد ذیربط در سازمان ملل انجام شود. همانطور که گفتم ما می‌خواهیم آنها را منهدم کنیم و برای ما مهم نیست که به کجا می‌رود.ما هیچ شرطی در خصوص ارسال مواد شیمیایی به مکانی خاص نداریم.»

بشار اسد همچنین از نقش روسیه در بحران سوریه ستایش کرد و گفت: در طول دوسال و نیم گذشته،روسیه سه بار از حق وتو در شورای امنیت استفاده و در نتیجه از سوریه حمایت سیاسی کرد. مسئله فقط به ارتش و جنگ و مربوط نمی‌شود، بلکه در وهله اول به سیاست مربوط می‌شود. رئیس جمهوری سوریه موافقت با پیوستن سوریه به معاهده ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی را ناشی از تهدیدات آمریکا ندانست و تاکید کرد:«سوریه هیچ گاه تن به تهدید نداده است. در واقع ما به ابتکار عمل روسیه براساس نیاز و برداشت خود پاسخ مثبت دادیم.»

بشار اسد خطاب به باراک اوباما همتای آمریکایی خود گفت: به ملت خودت گوش بده و حس درست ملت خودرا دنبال کن. رئیس جمهوری سوریه افزود:جنگ داخلی باوجود۸۳ تابعیتی که درداخل کشور ما می‌جنگند و کشورهای خارجی از آنها حمایت می‌کنند؛ معنا و مفهوم ندارد. آنچه در سوریه روی می‌دهد جنگی داخلی نیست.۸۰ تا ۹۰ درصد شورشیان، وابسته به شبکه القاعده یا گروه‌های وابسته به آن هستند.

بشار اسد در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره انتخابات چیست، گفت:انتخابات آزاد را سال آینده برگزار خواهیم کرد وهر شخصی که تمایل دارد، می‌تواندنامزد ریاست جمهوری شود.رئیس جمهوری سوریه در پاسخ به این سئوال که بنابراین شما تنها شخصی نخواهید بود که می‌تواند رئیس جمهور شود، گفت:«نه، من تنها شخص نخواهم بود.اگر ملت سوریه نخواهد که من در مرحله انتقالی ، دائمی یا طبیعی حضورداشته باشم، این وضعیت باید به شیوه‌ای مسالمت آمیز برقرارشود.

عامل بازدارنده

دراین حال،وزیر آشتی ملی سوریه تاکید کرد: سلاح شیمیایی تنها عامل بازدارنده در تقابل سوریه با اسرائیل نیست، بلکه در درگیری سوریه با دشمن، به یک سلاح حاشیه‌ای تبدیل شده است.این مقام سوری تاکید کرد: ما در حال حاضرمقابل یک فرصت واقعی از طریق میز گفتگوها قرار داریم تا صداقت انگیزه‌های همدیگر را ارزیابی کنیم.

معاون وزیر خارجه سوریه نیزگفت که شورای امنیت هرگز قطعنامه‌ای مبنی بر قرار گرفتن سوریه ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل به منظور خلع سلاح شیمیایی این کشور صادر نخواهد کرد .

«فیصل المقداد» گفت: توجیهی برای این کار وجودندارد و در توافقنامه روسیه و آمریکا هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است.درچنین شرایطی،«قدری جمیل» معاون نخست‌وزیر سوریه به روزنامه «گاردین» گفت:«اگر مخالفان مسلح بپذیرند، امکان برقراری آتش‌بس در سوریه تحت نظارت صلح‌بان‌های بین‌المللی، وجود دارد.درگیری‌ها در سوریه اکنون به بن‌بست رسیده و دولت در کنفرانس «ژنو ۲» که با موضوع آینده سوریه برگزار می‌شود، اعلام آتش‌بس خواهد کرد.

«قدری جمیل» گفت: نه مخالفان مسلح و نه نظام، قادر به شکست طرف مقابل نیستندو این توازن تا مدت‌ها تغییری نمی‌کند.جمیل در پاسخ به این سئوال که دولت سوریه در اجلاس «ژنو ۲» چه پیشنهادی را مطرح می‌کند، گفت: پایان تجاوز خارجی، آتش‌بس و آغاز روند سیاسی مسالمت‌آمیزی که مردم سوریه بتوانند در آن بدون دخالت خارجی و از مسیری دموکراتیک، به خواسته‌های خود دست یابند .

تحرکات سیاسی مسکو

درهمین حال،«سرگئی ریابکوف» معاون وزیرخارجه روسیه در دمشق با چند تن از رهبران گروه‌های مخالف میانه ‌رودر خصوص راه‌‌حل‌های بحران کنونی این کشور مذاکره و حتی از آنها برای سفر به مسکو دعوت کرد.این ملاقات‌ها در محل سفارت روسیه صورت گرفتند. این دیدارها با «قدری جمیل» رهبر جبهه مردمی تغییر و آزادی و «حسن عبدالعظیم» رئیس کمیته هماهنگی ملی سوریه انجام گرفت.

این دیپلمات بلندپایه روس یادآور شد: ما معتقدیم که این گروه‌ها دارای نفوذ در جامعه سوریه هستند و بعنوان مخالفان پارلمانی قدرت حاکمه، مخالف دخالت خارجی، بخصوص از نوع نظامی آن در مناقشه در سوریه هستند. به همین دلیل بسیار مهم است که دیدگاه‌های آنها در روند حل و فصل بحران سوریه مورد توجه قرار بگیرد.

ازدیگرسو،فرستاده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه گفت: مسکو اسناد و مدارک استفاده شورشیان سوری از سلاح شیمیایی را طی ??ساعت آینده به سازمان ملل تحویل خواهد داد. «میخائیل بوگدانف» گفت: روسیه همچنین به دنبال قطعنامه‌ای برای توافق میان سازمان منع گسترش سلاحهای شیمیایی با سوریه است.

وی افزود: این توافق در راستای از بین بردن تسلیحات شیمیایی سوریه است.درچنین شرایطی،رئیس جمهور روسیه در واکنش به برخی اظهارات مقامات آمریکایی که از تصمیم‌گیری درباره اقدام نظامی علیه سوریه، خارج از موازین شورای امنیت سخن می‌رانند، گفت: هر گونه تصمیم در این خصوص باید در شورای امنیت گرفته شود، نه در کنگره آمریکا.وی افزود:«تمامی تصمیمات درباره سلاح‌های کشتار جمعی جهان باید بر اساس قوانین بین‌المللی گرفته شوند، نه بر اساس قوانین زور.هیچ‌کس درباره تنبیه مخالفان سوریه، اگر آنها از سلاح شیمیایی استفاده کرده باشند، صحبت نمی‌کند».پوتین گفت که روسیه تمامی دلایل را برای باور اینکه استفاده از سلاح‌های شیمیایی در حومه دمشق، نوعی اقدام تحریک‌آمیز بوده، در اختیار دارد.وی افزود: «آنها از یک موشک قدیمی ساخت شوروی که سالها پیش از رده سلاح‌های سوریه خارج شده بود، استفاده کردند. وی اشاره کرد که حمله روز ۲۱ آگوست ،اولین مورد استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه نبوده است،اما چرا درباره موارد دیگر تحقیق نشد ؟

رئیس جمهور روسیه گفت: باید درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی تحقیقات لازم را انجام داد و کسانی که مرتکب این کار شدند را شناسایی کرد.سپس ما همراه با همکارانمان در شورای امنیت ، سطح مسئولیت کسانی را که مرتکب این جنایت شدند،مشخص خواهیم کرد. همچنین مقام بلندپایه دومای روسیه، سکوت دولت آمریکا مقابل قتل عام ۴۵۰ کردسوریه از جمله ۱۲۰ کودک در اوایل ماه آگوست را زیر سئوال برد و گفت: در آن زمان قطب نمای اخلاقی آمریکا کجا بود؟

«آلکسی پوشکوف» رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه یادآور شد که دولت آمریکا به اخبار رسیده در مورد قتل عام کردهای سوریه توسط گروه‌های مسلح شورشی که در میان آنها تعداد زیادی کودک وجود داشت، هیچ واکنشی نشان نداد. نخست‌وزیر روسیه نیزتاکید کرد که مسکو هر دخالت نظامی خارجی بدون موافقت شورای امنیت را غیر قابل قبول و جنایتکارانه می داند.

«دیمیتری مدودف»یادآور شد که مسئولیت حل و فصل مناقشه سوریه برعهده همه جامعه جهانی است و اکنون تنها روسیه پاسخگوی مشکلات نیست.در تحولی دیگر،وزیر دفاع روسیه گفت که در صورت مشخص شدن جایگاه روسیه در طرح مربوط به سلاح‌های شیمیایی سوریه، مسکو آماده است در انتقال یا از بین بردن آنها مشارکت کند.«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه گفت: اگر نقش ما در این طرح مشخص شود، چه برای انتقال و چه برای از بین بردن سلاح‌های شیمیایی به طور طبیعی آماده همکاری هستیم.یک مقام ستاد ارتش روسیه نیزاعلام کرد این کشور گروهی از نیروهای ویژه دفاع از مواد رادیواکتیو، شیمیایی ، میکروبی و گارد ویژه ارتش را برای مشارکت در عملیات تامین امنیت برنامه نابودسازی تسلیحات شیمیایی به سوریه اعزام می کند.در این عملیات علاوه بر روسیه، ممکن است نظامیان آمریکایی و برخی کشورهای اروپایی نیز حضور داشته باشند. برای این منظور در مجموع به حداقل ۱۰ هزار نیروی نظامی نیاز است.

واکنش های جهانی

دراین میان،دید‌بان سازمان منع سلاح‌های شیمیایی ، از تشکیل جلسه شورای اجرایی این سازمان برای بحث درباره سوریه خبر داد.دیدبان سلاح‌های شیمیایی سازمان ملل برای گفت‌وگو درباره توافق روسیه و آمریکا درباره ذخایر شیمیایی جلسه برگزار کرد.

«احمد اوزومکو» گفت: شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی که دارای ۴۱ عضو است، در لاهه تشکیل جلسه ‌داد و در زمینه توافق کری و لاوروف، درباره سوریه گفتگو کرد.این درشرایطی است که فیلمی تأییدنشده که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد شورشی‌های سوریه چند ساعت پس از حمله ارتش بشار اسد به منطقه غوطه شرقی، از سلاح شیمیایی در این منطقه استفاده کردند.طبق گزارش شبکه رادیویی صدای روسیه، نام گروهی که این حملات را انجام می‌دهند «گردان اسلام» است که مقر آنها در غوطه شرقی قرار دارد. این ویدیو در وبلاگ یکی از وبلاگ‌ نویسان مشهور مخالف دولت سوریه به نام «براون موز» منتشر شده که معمولاً منبعی قابل اعتماد در بحث سلاح‌های شیمیایی دانسته می‌شود.

ازطرفی،دبیر کل ناتو گفت این ائتلاف در اجرای توافق مسکو ـ واشنگتن درباره سلاح‌های شیمیایی سوریه نقشی نخواهد داشت.آندرس فوگ راسموسن گفت کشورهای عضو این ائتلاف ممکن است برای اجرای توافقنامه‌ حذف سلاح‌های شیمیایی سوریه توافق کنند، اما خود ناتو بعید است در این فرایندنقشی به عهده داشته باشد.بااین وجود،دبیر کل ائتلاف ناتو اظهار کرد گزینه نظامی درباره سوریه همچنان روی میز است.وی گفت: «فکر می‌کنم برای در دست داشتن کنترل امور در فرایند دیپلماتیک و سیاسی، ضروری است که گزینه نظامی هنوز روی میز باشد.»

تأکید «کری»

وزیر خارجه آمریکا در آستانه اجلاس عمومی سازمان ملل از شورای امنیت خواست در راستای اجرایی کردن طرح روسیه و آمریکا درباره سوریه گام بردارد.جان کری تأکید کرد که باید طرح مسکو و واشنگتن درباره جنگ‌افزارهای شیمیایی سوریه اجرایی شود و افزود: شورای امنیت باید هفته آینده که اعضای آن گرد هم خواهند آمد، در این راستا گام بردارد.

کری در جمع خبرنگاران تأکید کرد که شورای امنیت باید آماده تحرک در این زمینه باشد و جامعه جهانی باید بر اهمیت این اقدام و رها کردن جهان از تسلیحات شیمیایی سوریه پافشاری کند.در همین راستا، یک منبع آگاه در سازمان ملل گزارش داد که بندهای مربوط به حمله نظامی یا استفاده از زورعلیه سوریه در پیش‌نویس طرحی که در دومین نشست اعضای دائمی شورای امنیت مطرح شده بود، حذف شده است و رایزنی درباره طرح پیشنهادی آمریکا، فرانسه و انگلیس ادامه خواهد داشت.همچنین وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای چینی خود گفت: واشنگتن با چین درباره پاسخ به حمله شیمیایی انجام شده در سوریه اختلاف دارد.وی افزود: ما منتظریم چین وظیفه‌اش را درقبال بحران سوریه درشورای امنیت انجام دهد.درهمین ارتباط ، فرانسوا اولاند تاکید کرد تصمیم شورای امنیت در مورد تسلیحات شیمیایی سوریه باید در اهداف خود غیرمبهم ونمود توافقی باشد که بین روسیه و آمریکا در ژنو به دست آمد.

«بان‌کی‌مون» نیزبار دیگر برقراری آتش‌بس و راهکار سیاسی برای بحران سوریه را خواستار شد.وی که در مراسم «روز جهانی صلح» در سازمان ملل سخن می‌گفت، این روز را زمانی برای تاکید بر لزوم اجتناب از خشونت و حرکت به سمت آتش‌بس جهانی توصیف کرد.

دمشق پیروز می‌شود

دراین حال خبرنگار انگلیسی مشهور حوزه خاورمیانه در یادداشتی نوشت نیروهای بشار اسد در دمشق، بدون تأثیرپذیری از تهدیدهای اوباما در حال پیروزی هستند. «رابرت فیسک»، نویسنده و روزنامه‌نگار مشهور انگلیسی در یادداشتی در روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» ضمن تشریح اینکه جنگ در سوریه فارغ از تهدیدهای اوباما یا دلگرمی‌های سرگئی لاوروف همچنان در جریان است، می‌نویسد: «این ادعا که ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از شورشی‌ها پایتخت این کشور را احاطه کرده‌اند، احتمالا صحیح نیست، اما حدود ۸۰ هزار نیروی امنیتی و سرباز اکنون در داخل دمشق مستقر هستند که در این جبهه، آنها در حال پیروزی هستند.»این خبرنگار با سابقه حوزه خاورمیانه در ادامه می‌افزاید:این مبارزه‌ای است که از مدتها پیش از استفاده از گاز سارین در روز ۲۱ آگوست، آغاز شد و تا مدت ها پس از آن هم ادامه یافت.»

تحولات میدانی

یک مقام ارشد ترکیه از بسته شدن یکی از دروازه‌های مرزی این کشور با سوریه به دلیل درگیری میان نیروهای وابسته به القاعده و گروه‌های موسوم به ارتش آزاد سوریه خبر داد.وی گفت: آنکارا یکی از دروازه‌های مرزی خود با سوریه را به دنبال درگیری میان یک گروه وابسته به القاعده و ارتش آزاد سوریه که مورد حمایت غرب و کشورهای عربی است بست. دروازه «آنکوپینار» در نزدیکی شهر مرزی «عزاز» به دلایل امنیتی بسته و همه کمک‌های بشردوستانه که به طور عادی از طریق این دروازه منتقل می‌شد، متوقف شده است.این درحالی است که ارتش سوریه خود را برای اجرای عملیاتی به منظور پاکسازی کامل منطقه «الشیخ سعد» درعا آماده می‌کند.

ازسویی،یک تروریست، خود را در فاصله ۱۰۰متری پست ایست بازرسی «کمیته‌های دفاع مردمی کردهای سوریه» در شهرک «الجوادیه» استان «الحسکه» منفجر کرد.بر اثر عملیات انتحاری این عامل تروریستی، یک خودرو منهدم و راننده آن کشته شد. خسارت‌های مالی فراوانی در مکان عملیات گزارش شده است.

جریان سلفی‌های اردن نیزاز تشکیل گروهک تروریستی «مهاجرون» وابسته به القاعده در سوریه خبر داد که اعضای آن را تروریست‌های چچنی تشکیل می‌دهند.یک سرکرده این گروهک تأکید کرد که بیش از هزار چچنی واتباع کشورهای قفقاز در این گروه که در حلب تشکیل شده است حضور دارند.انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «رقة»نیز جان چند عامل تروریستی را گرفت. شماری از تروریست‌های گروهک موسوم به «احرار الشام» بر اثر انفجار زود هنگام خودوری بمب گذاری شده‌، کشته یا زخمی شدند.

همچنین عناصر مسلح اقدام به چندین عملیات بمب‌گذاری در یکی از روستاهای علوی‌نشین ریف حمص کردند.در جریان این بمبگذاری‌های تروریستی، شماری از اهالی روستا کشته و شماری دیگر زخمی شدند.عناصر مسلح شبانه با نفوذ به این روستا، اقدام به بمبگذاری مناطق مختلف این روستا کردند.در نتیجه گلوله‌باران یک روستای مسیحی‌نشین سوری در ریف غربی حمص نیز ده‌ها شهروند سوری کشته و زخمی شدند.در نتیجه گلوله‌باران روستای مسیحی‌نشین «جبورین» در ریف غربی حمص ۱۳ شهروند سوری کشته شدند .

 

********************************************************************************

“محمد العریفی”‌ یکی از مدافعان سرسخت “فتوای جهاد نکاح” بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای “جهاد نکاح” از عراق به سوریه سفر کنند.

به گزارش نکته نیوز، “محمد العریفی” چهره سرشناس وهابیت در عربستان سعودی است.
 
1gfy6g21ymiyyzs63wf جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
4e2aognz8oosik21g جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
او طی چند ماه اخیر با فتواهای متعدد خود درباره “جهاد” در سوریه، علاوه بر جنجال آفرینی، موجب مورد تمسخر قرار گرفتن خود شده است.

وی در حالی فتواهای “جهاد” در سوریه را صادر می کند که خودش برای گذراندن تعطیلات تابستانی به لندن سفر کرده است.

“ضاحی خلفان” فرمانده پلیس دبی که میانه خوبی با اسلامگرایان و به ویژه اخوان المسلمین ندارد، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشت: بنده حاضرم یک هواپیمای اختصاصی برای شیخ “محمد العریفی”‌ به لندن ارسال کنم تا او را برای “جهاد” در سوریه،‌ به این کشور منتقل کند.

 

 
954535 704 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
314722 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
گفتنی است،‌ “محمد العریفی”‌ یکی از مدافعان سرسخت “فتوای جهاد نکاح” بود و همچنین با صدور فتوایی از زنان عراقی خواست تا برای “جهاد نکاح” از عراق به سوریه سفر کنند.
 

در واکنش به این فتوای وی، کاربران عرب زبان به ویژه عراقی با انتشار مطالبی در سایت های اجتماعی، از “العریفی”‌ خواستند تا اگر راست می گوید،‌ “فتوای جهاد نکاح” برای زنان عربستانی را صادر کند.

 

 
50302 937 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
جهاد نکاه در واقع برای ارضای غرایز جنسی تروریستها ایجاد شده است و از زنان مسلمان اهل سنت خواسته شده است تا خود را برای لذت های جنسی در اختیار تروریستها و نیروهای نظامی مخالف دولت بشار اسد قرار دهند
 
بدون شک در پی شکست های  فراوان مخالفین دولت سوریه و با آگاهی از خوی شهوتران این اعراب مخالف این فتوای مضحک و شرم آور صادر شده است
 
 
13920325160829765 PhotoL جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس 92572661517673694342 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
گفتنی است «ناوی پیلای» هماهنگ کننده کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل متحد با اشاره به اجبار دختران سوری در مناطق تحت اشغال عناصر مسلح به ازدواج با این عناصر و تحمیل آن در قالب سلفیت وهابی با عنوان “جهاد نکاح” نسبت به شیوع این پدیده هشدار داد.

این مقام رسمی سازمان ملل، نخستین بار بار با اعتراف به استفاده جنسی و تجاوز و خشونت علیه دختران سوری از سوی عناصر مسلح نسبت به شیوع این پدیده خطرناک و وحشتناک هشدار داد.

 

islam1551 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس.

 

اظهارات پیلای نخستین اذعان رسمی سازمان ملل متحد نسبت به بروز این پدیده کثیف در میان عناصر مسلح ضد سوری است و نشان می‌دهد این افراد در عناوین مختلف با گرفتن فتوا از شیوخ سلفی و وهابی خود اقدام به تجاوز به عنف به دختران سوری کرده و آبروی آنها را می‌ریزند.

 

مصاحبه با یکی از فریب خوردگان جهاد نکاح + فیلم

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این دختر ۲۰ ساله تونسی با معرفی خود با نام “عایشه” در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: زنی ۳۸ ساله با گشت زنی در دانشگاه های تونس، دانشجویان دختر را برای اعزام به سوریه ترغیب می کرد.
 
وی افزود: این زن موفق شد چند دختر را فریب دهد که یکی از آنها تقریبا ۱۰ سال داشت.
عایشه خاطرنشان کرد که طی دوره آموزش اجازه نداشت هیچ مطلبی را غیر از آنچه که به او می دادند بخواند.
وی تأکید کرد: آن زن تلاش می کرد دانشجویان را قانع کند که تحصیل را کنار بگذارند و “برای برافراشتن پرچم اسلام در سوریه شهید شوند” چرا که این امر بهتر از زندگی فعلی است.
 
 
alalam 635053778831952736 25f 4x3 جهاد نکاه برای زنان چیست ؟ / مصاحبه با يكي از فريب خوردگان جهاد نكاح + فیلم و عکس
 
 
عایشه اظهار داشت که اطلاع دارد حداقل دو دختر برای پیوستن به گروه های مسلح به سوریه اعزام شده اند.
وی افزود، آن زن یکی از دختران را مأمور کرده بود تا او را برای “ازدواج” با یکی از عناصر مسلح در سوریه قانع کند.
 
عایشه خاطرنشان کرد، پوشیدن نقاب و جمع کردن وسایل سفر موجب شد که پدرش از نیت او برای سفر آگاه شود؛ پس از آن مادرش با جمع کردن افراد فامیل همه تلاش خود را به کار برد تا به او بفهماند که اسلام دین بخشش و محبت است.
 
عایشه گفت که در ابتدا خیال می کرد او و دخترانی که تعدادشان به ۱۳ تن رسیده بود به بهشت خواهند رفت؛ ولی بعدا با کمک خانواده اش متوجه شد که فریب خورده است.
 
روزنامه “الحیات” چاپ لندن در مارس گذشته در گزارشی تأکید کرد که صدور فتوایی تحت عنوان “جهاد نکاح” در تونس، جنجالی را در این کشور به راه انداخته است.

**************************************************************************************

بازيگران جديدي به جنگ سوريه وارد شده اند

 



يكي از معارضان سوري در گفت و گويي خبري از طولاني شدن جنگ در سوريه به علت ورود طرف هاي بيگانه به اين جنگ خبر داد و از مخالفان خواست ارتش تشكيل دهند و مستقل شوند.

به گزارش چهارشنبه شب پايگاه خبري شبكه العالم، به نقل از خبرگزاري آسيا، "ميشل كيلو" با اشاره به اين كه ساختار جنگ در سوريه تغيير كرده و جنبه منطقه اي به خود گرفته است، تاكيد كرد كه بازيگران جديدي به جنگ سوريه وارد شده و معارضان واقعي به ضعيف ترين طرف در اين جنگ تبديل شده اند.

كيلو از انتخاب احمد الجربا به عنوان رئيس كنوني ائتلاف ملي گروه هاي مخالفان حمايت كرد و گفت: هدف كنوني تحقق استقلال اين ائتلاف از كشورهاي عربي از طريق تاسيس بانك يا وزارت مالي است كه در زمينه انتقال اموال سوري ها در خارج فعاليت كند و از اموالي كه به دست مي آورد به فعاليت اقتصادي در مناطق معارضان بپردازد.

**********************************************************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 0098935001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 30 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com